Keskustelut

Tehdään tilauksesta - näytä keskustelu

 
[Takaisin keskustelulistaan]
 

Otsikko : [Vt] Miksi rosterista?
Kirjoittaja : M.Kärkkäinen Päivämäärä : 6/2/2010 19:41:55 Lukukerrat : 19613
Sähköpostiosoite : kalahullu#co.inet.fi   Liite : Ei ole
WWW-osoite : http://www.fishingfanaticcharters.blogspot.com

Kyllä ne eloksoitua alumiinia on. Alumiinista tulee helposti hieman 'hutjakka' rakenne ja vaatii kunnon seinämävahvuudet sekä tuennat. Varsinkin jos ajaa paukutat kelissä kepit tuolla targassa, sekä isoilla kelkoilla vetäessä. Lisäksi alumiinilla on tapana tärinästä ja väsymisestä johtuen melko helposti murtua, (Varsinkin jos hitsisaumoja, joiden viereen murtuma yleensä ilmestyy) saattaapi mennä tuolloin kalliit kepit pohjaan.

[Edellinen kirjoitus] [Kerro kaverille][Seuraava kirjoitus]
Keskustelualueille kirjoittaminen vaatii nimimerkin varauksen ja tuolla nimimerkillä sisään kirjautumisen.

 Keskusteluhistoria 
 Miksi rost... xbusterl  - 6/2/2010 16:46:11, ikä 5968pv, luettu 29759
 [Vt] Miksi... jariven  - 6/2/2010 18:37:33, ikä 5968pv, luettu 20166
 [Vt] Miksi... saddam  - 6/2/2010 19:15:27, ikä 5968pv, luettu 20018
 [Vt] Miksi... Top-1 - 6/2/2010 19:38:26, ikä 5968pv, luettu 19634
 [Vt] Miksi... M.Kärkkäinen  - 6/2/2010 19:41:55, ikä 5968pv, luettu 19613
 [Vt] Miksi... xbusterl  - 6/2/2010 20:56:34, ikä 5968pv, luettu 19519
 [Vt] Miksi... TimoT  - 6/2/2010 21:24:48, ikä 5968pv, luettu 19559
 [Vt] Miksi... kiide  - 7/2/2010 10:16:09, ikä 5967pv, luettu 20511
 [Vt] Miksi... Ali Lattunen  - 7/2/2010 14:31:48, ikä 5967pv, luettu 20412
 [Vt] Miksi... kiide  - 7/2/2010 14:49:35, ikä 5967pv, luettu 20278
 [Vt] Miksi... skönäri - 13/12/2011 6:44:53, ikä 5293pv, luettu 16898

  286259752