Keskustelut

Tehdään tilauksesta - näytä keskustelu

 
[Takaisin keskustelulistaan]
 

Otsikko : [Vt] Miksi rosterista?
Kirjoittaja : M.Kärkkäinen Päivämäärä : 6/2/2010 19:41:55 Lukukerrat : 19703
Sähköpostiosoite : kalahullu#co.inet.fi   Liite : Ei ole
WWW-osoite : http://www.fishingfanaticcharters.blogspot.com

Kyllä ne eloksoitua alumiinia on. Alumiinista tulee helposti hieman 'hutjakka' rakenne ja vaatii kunnon seinämävahvuudet sekä tuennat. Varsinkin jos ajaa paukutat kelissä kepit tuolla targassa, sekä isoilla kelkoilla vetäessä. Lisäksi alumiinilla on tapana tärinästä ja väsymisestä johtuen melko helposti murtua, (Varsinkin jos hitsisaumoja, joiden viereen murtuma yleensä ilmestyy) saattaapi mennä tuolloin kalliit kepit pohjaan.

[Edellinen kirjoitus] [Kerro kaverille][Seuraava kirjoitus]
Keskustelualueille kirjoittaminen vaatii nimimerkin varauksen ja tuolla nimimerkillä sisään kirjautumisen.

 Keskusteluhistoria 
 Miksi rost... xbusterl  - 6/2/2010 16:46:11, ikä 5984pv, luettu 29877
 [Vt] Miksi... jariven  - 6/2/2010 18:37:33, ikä 5984pv, luettu 20252
 [Vt] Miksi... saddam  - 6/2/2010 19:15:27, ikä 5984pv, luettu 20107
 [Vt] Miksi... Top-1 - 6/2/2010 19:38:26, ikä 5984pv, luettu 19717
 [Vt] Miksi... M.Kärkkäinen  - 6/2/2010 19:41:55, ikä 5984pv, luettu 19703
 [Vt] Miksi... xbusterl  - 6/2/2010 20:56:34, ikä 5984pv, luettu 19605
 [Vt] Miksi... TimoT  - 6/2/2010 21:24:48, ikä 5984pv, luettu 19650
 [Vt] Miksi... kiide  - 7/2/2010 10:16:09, ikä 5983pv, luettu 20607
 [Vt] Miksi... Ali Lattunen  - 7/2/2010 14:31:48, ikä 5983pv, luettu 20498
 [Vt] Miksi... kiide  - 7/2/2010 14:49:35, ikä 5983pv, luettu 20371
 [Vt] Miksi... skönäri - 13/12/2011 6:44:53, ikä 5309pv, luettu 16982

  286355977