Keskustelut

Tehdään tilauksesta - näytä keskustelu

 
[Takaisin keskustelulistaan]
 

Otsikko : [Vt] Miksi rosterista?
Kirjoittaja : kiide Päivämäärä : 7/2/2010 10:16:09 Lukukerrat : 20604
Sähköpostiosoite : kiide.vertanen#wiggley-lures.com   Liite : * Tarka.jpg (158 kb)
WWW-osoite : http://www.wiggley-lures.com

Oma himmeli on tehty alumiinista ja on tavalliselle nikkarille helpompi toteuttaa. Ei tarvii hitsailla mitään, kaikkia kulmia ja heloja löytyy esim. Jukovalta. 25mm putkea löytyy kahdella eri seinämän vahvuudella kohteen mukaan. Jos haluaa liitoksesta kireän, niin lisää kasausvaiheessa teräsepoksia holkkiin, niin ei hetku. Pop-niiteillä kuka vaan kasaa haluamansa muotoisen himmelin. Jos tarvii tehdä purettava, niin tekee pulttiliitoksen. Putket ja helat on eloksoitu eli ei tartu mustaa vaatteisiin. Ja mikä parasta varsinkin pienissä veneissä: paino ei ole ongelma.
Tossa kuvassa myös nuo putket ovat alumiinia, lähtee kiiltämään varsin helposti...

[Edellinen kirjoitus] [Kerro kaverille][Seuraava kirjoitus]
Keskustelualueille kirjoittaminen vaatii nimimerkin varauksen ja tuolla nimimerkillä sisään kirjautumisen.

 Keskusteluhistoria 
 Miksi rost... xbusterl  - 6/2/2010 16:46:11, ikä 5983pv, luettu 29875
 [Vt] Miksi... jariven  - 6/2/2010 18:37:33, ikä 5983pv, luettu 20251
 [Vt] Miksi... saddam  - 6/2/2010 19:15:27, ikä 5983pv, luettu 20105
 [Vt] Miksi... Top-1 - 6/2/2010 19:38:26, ikä 5983pv, luettu 19716
 [Vt] Miksi... M.Kärkkäinen  - 6/2/2010 19:41:55, ikä 5983pv, luettu 19700
 [Vt] Miksi... xbusterl  - 6/2/2010 20:56:34, ikä 5983pv, luettu 19604
 [Vt] Miksi... TimoT  - 6/2/2010 21:24:48, ikä 5983pv, luettu 19647
 [Vt] Miksi... kiide  - 7/2/2010 10:16:09, ikä 5982pv, luettu 20604
 [Vt] Miksi... Ali Lattunen  - 7/2/2010 14:31:48, ikä 5982pv, luettu 20497
 [Vt] Miksi... kiide  - 7/2/2010 14:49:35, ikä 5982pv, luettu 20370
 [Vt] Miksi... skönäri - 13/12/2011 6:44:53, ikä 5308pv, luettu 16981

  286349409