Keskustelut

Tehdään tilauksesta - näytä keskustelu

 
[Takaisin keskustelulistaan]
 

Otsikko : [Vt] Miksi rosterista?
Kirjoittaja : kiide Päivämäärä : 7/2/2010 10:16:09 Lukukerrat : 20610
Sähköpostiosoite : kiide.vertanen#wiggley-lures.com   Liite : * Tarka.jpg (158 kb)
WWW-osoite : http://www.wiggley-lures.com

Oma himmeli on tehty alumiinista ja on tavalliselle nikkarille helpompi toteuttaa. Ei tarvii hitsailla mitään, kaikkia kulmia ja heloja löytyy esim. Jukovalta. 25mm putkea löytyy kahdella eri seinämän vahvuudella kohteen mukaan. Jos haluaa liitoksesta kireän, niin lisää kasausvaiheessa teräsepoksia holkkiin, niin ei hetku. Pop-niiteillä kuka vaan kasaa haluamansa muotoisen himmelin. Jos tarvii tehdä purettava, niin tekee pulttiliitoksen. Putket ja helat on eloksoitu eli ei tartu mustaa vaatteisiin. Ja mikä parasta varsinkin pienissä veneissä: paino ei ole ongelma.
Tossa kuvassa myös nuo putket ovat alumiinia, lähtee kiiltämään varsin helposti...

[Edellinen kirjoitus] [Kerro kaverille][Seuraava kirjoitus]
Keskustelualueille kirjoittaminen vaatii nimimerkin varauksen ja tuolla nimimerkillä sisään kirjautumisen.

 Keskusteluhistoria 
 Miksi rost... xbusterl  - 6/2/2010 16:46:11, ikä 5986pv, luettu 29877
 [Vt] Miksi... jariven  - 6/2/2010 18:37:33, ikä 5986pv, luettu 20252
 [Vt] Miksi... saddam  - 6/2/2010 19:15:27, ikä 5986pv, luettu 20108
 [Vt] Miksi... Top-1 - 6/2/2010 19:38:26, ikä 5986pv, luettu 19717
 [Vt] Miksi... M.Kärkkäinen  - 6/2/2010 19:41:55, ikä 5986pv, luettu 19703
 [Vt] Miksi... xbusterl  - 6/2/2010 20:56:34, ikä 5986pv, luettu 19606
 [Vt] Miksi... TimoT  - 6/2/2010 21:24:48, ikä 5986pv, luettu 19653
 [Vt] Miksi... kiide  - 7/2/2010 10:16:09, ikä 5985pv, luettu 20610
 [Vt] Miksi... Ali Lattunen  - 7/2/2010 14:31:48, ikä 5985pv, luettu 20498
 [Vt] Miksi... kiide  - 7/2/2010 14:49:35, ikä 5985pv, luettu 20374
 [Vt] Miksi... skönäri - 13/12/2011 6:44:53, ikä 5311pv, luettu 16982

  286361809