Keskustelut

Tehdään tilauksesta - näytä keskustelu

 
[Takaisin keskustelulistaan]
 

Otsikko : [Vt] vapojen kantoteline? tms.
Kirjoittaja : xbusterl Päivämäärä : 23/4/2010 20:14:31 Lukukerrat : 17597
Sähköpostiosoite : hondaxx#netti.fi   Liite : Ei ole
WWW-osoite :

Onko malli valmiina? vai menikö konjakin kanssa läträämiseksi?

[Edellinen kirjoitus] [Kerro kaverille][Seuraava kirjoitus]
Keskustelualueille kirjoittaminen vaatii nimimerkin varauksen ja tuolla nimimerkillä sisään kirjautumisen.

 Keskusteluhistoria 
 vapojen ka... xbusterl  - 15/4/2010 15:34:52, ikä 5915pv, luettu 27492
 [Vt] vapoj... plootu  - 15/4/2010 16:38:03, ikä 5915pv, luettu 18102
 [Vt] vapoj... xbusterl  - 16/4/2010 14:03:40, ikä 5914pv, luettu 17708
 [Vt] vapoj... plootu  - 16/4/2010 17:33:08, ikä 5914pv, luettu 17898
 [Vt] vapoj... xbusterl  - 16/4/2010 17:50:17, ikä 5914pv, luettu 17618
 [Vt] vapoj... plootu  - 16/4/2010 19:23:26, ikä 5914pv, luettu 17853
 [Vt] vapoj... plootu  - 16/4/2010 20:40:22, ikä 5914pv, luettu 17801
 [Vt] vapoj... xbusterl  - 23/4/2010 20:14:31, ikä 5907pv, luettu 17597
 [Vt] vapoj... -buster- - 8/4/2011 13:14:05, ikä 5557pv, luettu 16607
 [Vt] vapoj... haugen  - 8/4/2011 13:34:26, ikä 5557pv, luettu 16199
 [Vt] vapoj... tuka  - 8/4/2011 14:27:16, ikä 5557pv, luettu 16430
 [Vt] vapoj... vetosolmu - 8/4/2011 18:13:30, ikä 5557pv, luettu 16155

  286352566