Keskustelut

Vuokralle tarjotaan / halutaan - näytä keskustelu

 
[Takaisin keskustelulistaan]
 

Otsikko : [Vt] Asuntoauto
Kirjoittaja : perämies-keijo Päivämäärä : 4/3/2011 22:46:54 Lukukerrat : 15540
Sähköpostiosoite : hietaranta#hotmail.com   Liite : Ei ole
WWW-osoite :

Me olimme juhannusviikolla liikkeellä, eli oli sesonkihinta. Muistaakseni viime kesänä reilut 800 euroa. Uuden hinnaston mukaan näyttäisi olevan muutaman kympin nousu hinnoissa, juhannusviikolta heinäkuun loppuun 900 euroa viikko, muutoin 650 euroa viikko.

Pidin hintaa kohtuullisena, erityisesti kun siihen sisältyi selvästi enemmän kilometrejä kuin isoilla vuokraamoilla. Samaten omavastuu vahingon sattuessa oli alhainen, kun isoilla vuokraamoilla se oli moninkertainen. Ei tullut kolhittua, mutta eihän sitä koskaan tiedä.

[Edellinen kirjoitus] [Kerro kaverille][Seuraava kirjoitus]
Keskustelualueille kirjoittaminen vaatii nimimerkin varauksen ja tuolla nimimerkillä sisään kirjautumisen.

 Keskusteluhistoria 
 Asuntoauto... petri s - 24/2/2011 20:08:23, ikä 5585pv, luettu 24405
 [Vt] Asunt... perämies-keijo  - 4/3/2011 18:31:49, ikä 5577pv, luettu 15698
 [Vt] Asunt... kabe - 4/3/2011 19:11:21, ikä 5577pv, luettu 15587
 [Vt] Asunt... perämies-keijo  - 4/3/2011 22:46:54, ikä 5577pv, luettu 15540

  286259303